Journal archive for Google Scholar Robot!
Journal of Counseling Research
فصلنامه علمی پژوهش های مشاوره
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles
Volume 16, Number 64 (2017-12)
The effect of organizational bullying with individual sleep quality with respect to a mediating role rumination among Hospital female nurse
بررسی تاثیر قلدری سازمانی با کیفیت خواب فردی با توجه به نقش میانجی نشخوار فکری در میان پرستاران زن
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Brever, M.M.( 2010).The effects of child gender and child age at the time of parental divorce on the development. COLLEGE OF SOCIAL AND BEHAVIORAL SCIENCES, Dissertation Submitted in Partial Fulfillment of the Requirements for the Degree of Doctor of Philosophy Psychology Educational Track.
اثربخشی آموزش ابراز وجود فرهنگمحور بر عزتنفس فرزندان طلاق
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Studying the Effect of Job Role Playing Games on Students’ Responsibility, Career Adaptability, and Dysfunctional Career Thoughts
بررسی تأثیر بازیهای ایفای نقش شغلی بر مسئولیتپذیری، انطباقپذیری مسیر شغلی و افکار ناکارآمد حرفهای دانشآموزان
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Explanatory structural modeling to investigate the relationship between locus of control and dark character with marital violence
مدلسازی معادله ساختاری ارتباط بین منبع کنترل و شخصیت تاریک با خشونت زناشویی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
The Effectiveness of Cognitive-Behavioral Based Sexual Skills Education on Marital Adjustment in Infertile Women
اثربخشی آموزش مهارتهای جنسی مبتنی بر رویکرد شناختی _ رفتاری بر سازگاری زناشویی زنان نابارور
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Developing An Integrated Model of Self-Actualization Based on Humanistic Theories
طراحی الگوی یکپارچه خودشکوفایی مبتنی بر نظریات انسانگرایانه
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
The effectiveness of acceptance and commitment therapy on acceptance and growth after break up in female students with break-up experience
اثر بخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد (ACT)در افزایش پذیرش و رشد پس از آسیب در دانشجویان دختر دارای تجربهی شکست عاطفی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles